hele leuke salon en luisteren ook goed naar wat je wilt en hele vriendelijke mensen
Highlights - heel hoofd
Livia•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Attent en goed geknipt! Aardig en vriendelijk
Styling door Joëlle•Mannen knippen
Giorgio•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Very nice and efficient service!
Vrouwen knippen
Stephanie•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Je wordt goed geholpen er wordt goed naar je geluisterd wat je graag zou willen gebeuren met je haar. Resultaat mag er altijd wezen. Ondertussen praten we heel gezellig.