Mijn pony is weer netjes voor de kerst bedankt Ashley!
Styling door Ashley•Pony knippen
Astrid•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goed gekpnikt! Ik ga nog een afspraak maken!
Styling door Taan•Mannen knippen
GR•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Lieve dames en een mooie, schone salon. Ik word steeds snel en goed geholpen.
Styling door Ashley•Vrouwen knippen
Jessica•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne ervaring! Ben blij met hoeveel vragen de kapster stelde over hoe ik m'n kapsel wilde, dacht er mee en gewoon heel tevreden met het vriendelijke contact. Ik voelde me erg op m'n gemak en ben blij met hoe het kapsel eruit ziet!