Mijn dochter van 10 had een bepaald idee voor haar kapsel (voor haar pony) in gedachten. Isa adviseerde heel eerlijk hoe dat zou vallen als je het niet elke dag zou föhnen. Hierdoor kreeg mijn dochter een goed idee bij haar wensen en of het wel geschikt zou zijn nu. Ze heeft haar lange haar verder heel goed geknipt, en naar de zin van mijn dochter.
Meisjes knippen
Andrea•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg vriendelijk, luisterde goed werd snel geholpen zelfs voor mijn gereserveerde tijd.
Het resultaat was ook precies wat ik wilde!
Styling door Taan•Vrouwen knippen
Carmen•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Great experience. Very friendly personel, did a good cut according to what i asked.
Styling door Joëlle•Vrouwen knippen
Natalia•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zo blij dat er bij deze salon een losse behandeling geboekt kan worden! Lekker met nette wenkies op vakantie!
Behandeling door Ashley•Wenkbrauwen - threaden
Mirjam•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke vriendelijke kapsters, en bijzonder netjes geknipt voor een nette prijs.
Tot de volgende keer:)