I’ve bern many times in this place and always good experience with this place and their receptionists, but this time i was shocked with behavior and reaction of receptionist which her face was quite new for me
Behandeling door ColorVision Iforce+ (cabine 3)•Zonnebank
Reyhan•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zonnebank niet sterk genoeg. Via treatwell betaal je meer dan in salon zelf.
Behandeling door Cube+ (cabine 2)•Zonnebank
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Schone salon. Goed personeel. En de banken maken je mooi bruin niet grauw bruin. Super tevreden dus !!