Prima plek om naar de zonnebank te gaan. Puntje van kritiek: degene die achter de bar staat mag beter handelen naar wat er beloofd wordt op website. Ik heb geen ervaring met zonnebanken en ik had niet zo'n non-chalante houding verwacht (opgetrokken wenkbrauwen bij wat adviseer je + geen huidadvies zoals op website staat) ik denk dat de dames door de werkgever meer waardering moeten krijgen en hun werk dan wat serieuzer nemen. Ook geen drankje aangeboden of mogelijkheden cremes uitgelegd.
Zonnebank
Maaike•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfecto
Behandeling door JEWEL (Cabine 5)•Zonnebank
Reyhan•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect
Behandeling door ColorVision Iforce+ (cabine 3)•Zonnebank
Reyhan•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Me gusto mucho la atención, impecable las cabinas , regresaré sin ninguna duda