Medewerker was vakkundig, vriendelijk en legde alles goed uit. De sfeer is heel prettig. Verzorging ook heel goed. Even opladen en het gevoel dat je in de zon ligt.
Behandeling door iSwing (Cabine 1)•Zonnebank
Sheila•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top
Behandeling door Cube+ (Cabine 6)•Zonnebank
Justine•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top zonnebank en heel fijn personeel!
Behandeling door iForce+ (Cabine 5)•Zonnebank
Sofie•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Da aanbieding was €8,95 maar moest €9,95 betalen!
Behandeling door iSwing (Cabine 1)•Zonnebank
Jasmijn•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Gastvrij en alles bij de hand in de cabine wat je nodig hebt.