Altijd weer heerlijk ontspannen in een fijne salon!
Behandeling door Cube+ (Cabine 6)•Zonnebank
Shaula•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Leukste medewerker die ik bij Sunday's heb gezien, complimenten voor haar enthousiastme ondanks de stille avond! Zonnebank was prima, fijn dat de Breeze functie eindelijk eens werkte
Behandeling door Cube+ (Cabine 6)•Zonnebank
Laura•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Gewoon top
Behandeling door Cube+ (Cabine 6)•Zonnebank
Sabine•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijn! Heel vriendelijke medewerkers, super schone salon. Ik zal het zeker aanraden voor zowel tanden witten als zonnen.