Topper deze zonnestudio. Professioneel personeel en prima sfeer.
Behandeling door iForce+ (Cabine 7)•Zonnebank
Gerrit•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd gezellig en heerlijk daar
Behandeling door Cube+ (Cabine 3)•Zonnebank
Joop•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Goedemiddag mijn ervaring was geweldig. Nog nooit onder deze bank geweest. Al een lekker resultaat. Ik wil trouwens mijn eerdere review geheel ontkrachten. Was wat ruis op de lijn en heb te snel geoordeeld. Ik wil dit bij deze gelijk herzien. Ik heb hierover een heel prettig gesprek met Christine ( een heerlijk open en eerlijk mens) gehad. De lucht is weer geklaard en voor mij toch een pluim. Ik zeg : DOEN 👍😀
Behandeling door Cube+ (Cabine 3)•Zonnebank
DEKKER•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super fijne salon, waar de hygiëne hoog in het vaandel staat. Irma en de meiden altijd gezellig.
Ik kom er graag!