Alles schoon en fris,leuke gezellige ontvangst.Prima banken.Heerlijk allemaal.
Zonnebank
Gea•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Schoon, netjes en hele vriendelijke medewerkers!
Behandeling door iForce+ (Cabine 4)•Zonnebank
Anoniem•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
het was allemaal weer prima in orde zoals altijd
Behandeling door iForce 1300 (Cabine 1)•Zonnebank
Robert•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Salon is prima, maar banken bruinen matig. Ik ben al overgestapt van de 1800 naar 1600. Deze bruint iets beter. Gejank ik ben geweest ben ik niet erg verkleurd zoals ik zou willen en gewend ben