Het is gewoon een prettige salon met goede adviezen.
Behandeling door iForce+ (Cabine 6)•Zonnebank
Eveline•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Prettige winkel, personeel is heel vriendelijk. Alles is netjes schoon.
Zonnebank
Chris•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
gewoon goed
Behandeling door Cube+ (Cabine 3)•Zonnebank
Robbert•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd vriendelijke mensen. Prachtige banken. Kom er graag!
Behandeling door Cube+ (Cabine 3)•Zonnebank
Denise•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke zon-sessie en zeer vriendelijke + goede service van Mvr Els.
Ik was normaal de Ergoline banken gewend maar hier kom ik zeker nog een keer terug! Mooie bruining van de 1800 cube. Mvg Marys