Fijne lokatie (Middenweg). Personeel is altijd hartelijk bij ontvangst en de cabines uitstekend schoon. Ook de bijbehorende artikelen, ná de zon-sessie (AfterSun, etc.) zijn een fijne aanvulling. Top!
Behandeling door Jewel (Cabine 10)•Zonnebank
Vincent•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Nice place with good machines. The staff is kind and caring.
Behandeling door iBed1300 (Cabine 1)•Zonnebank
Anasztazia•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
altijd goed advies inwinnen welke zonnebank bij jouw huid past