Altijd attent, geïnteresseerd, vrolijk en vakkundig.
Behandeling door iBed1300 (Cabine 7)•Zonnebank
Judith•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne sfeer, schoon en vriendelijk personeel
Behandeling door iBed1300 (Cabine 7)•Zonnebank
Judith•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne sfeer, werd goed uitgelegd hoe de bank werkte en het was er erg netjes en aangenaam
Behandeling door iBed1300 (Cabine 1)•Zonnebank
Liselot•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Hartelijke ontvangst, hulp bij vragen ,fijne sfeer en genoeg accessoires tijden s het zonnen, Ook het bijhouden van de zonnebank gegevens is een welkome informatie evenals de analyse van je huid bij je eerste bezoek.
Het nagenieten aan de tafel van de heerlijke koffie of thee
Kijk er weer naar uit voor de volgende keer te zonnebanken !