De zonnenbank is zeer goed.
De cabines zijn zeer schoon.
De vaste dames zijn zeer vriendelijk( vooral de mevrouw op donderdagochtend)
Leuke acties heel vaak.
Behandeling door Lightvision (cabine 2)•Zonnebank
Dg•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toppie
Behandeling door Lightvision (cabine 1)•Zonnebank
Michel•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon en fijne banken en lief personeel
Behandeling door Lightvision (cabine 1)•Zonnebank
Marijn•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik word hier altijd goed geholpen, en de meiden die er staan zijn altijd vrolijk.
Behandeling door Fusion Spectra (cabine 3)•Zonnebank
Beau•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd vrolijke service en schone banken!
Behandeling door Fusion Spectra (cabine 3)•Zonnebank