Had aangegeven cabine 2, krijg ik cabine 1. Had graag voorkeur😅
Behandeling door Lightvision (cabine 2)•Zonnebank
Chantal•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd professionele gastvriendelijke medewerkers, weinig wachttijd en een schone zonnebank.
Behandeling door Lightvision (cabine 2)•Zonnebank
Colin•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was goed alleen al meerdere keer gemeld dat het stomen niet goed doet! Ook bij de andere cabibe! Het wordt beloofd dat het water aangevuld zal worden maar tot op hefen NIET GEBEURT!Alleen het gezicht wordt nat gemaakt en de rest van het lichaam NIET waardoor het niet te houden is onder de zonnebank! Het zou fijn zijn dat het ECHT aangebuld zou worden!
Behandeling door Iforce+ (Cabine 11)•Zonnebank
Beatrice•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon met fijn personeel en top banken
Behandeling door Lightvision (cabine 2)•Zonnebank
Marijn•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie schone salon
Vaak leuke aanbiedingen
Vriendelijk personeel
Mooie zonnebanken
Behandeling door Fusion Spectra (cabine 3)•Zonnebank