Het is een hele mooie kliniek met vriendelijke werknemers!
Behandeling door Selda•Wimper permanent
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Amber weet wat ze doet en neemt je goed mee in alles wat ze doet, een fijne ervaring!
Facials / Gezichtsbehandelingen
Astrid•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling en hygiënische praktijk
Behandeling door Amy•Pedicure
N•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Cleanliness. Friendly & skilled personnel, customer oriented. Luxurios and vibrant salon. You can see that Menekse puts a lot of love and effort in this business.
Love to get spoiled here. ❤️
5 stars overall experience with Sweetlaserclinic.