Wow walked in super clean really friendly people.
Treatment was professionally done.
Was also given lots of info over my skin.
Returning again for sure for more treatments.
Thank you .
Behandeling door Menekse•Laserontharen
Lesley•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een fijne rustige respectvolle sfeer voel je zodra je de salon binnen stapt.
De salon is prachtig en schoon en de medewerkers erg vriendelijk en meedenkend.
Over een paar maanden zal ik het eindresultaat zien van de behandelingen.
Voor nu zie ik al na 1 x resultaat en blijven de haartjes lang weg!
( laseren oksels en onder benen)
Behandeling door Menekse•Laserontharen
Ina•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Great service!
Manicure
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Lekker weer fris en uitgroei is bijgewerkt!
Danknjenwel lieve selda.
Tot de volgende keer ,
Want dan heb ikneen lekker vitamine kuurtje voor mijn haar gepland!