Heel blij met mijn nieuwe kapsel. De kleuring is goed gegaan en de structuur van mijn haar is mooi gebleven. Zeker een aanrader! En buiten alles was het heel gezellig.
Tot de volgende keer
Styling door Selda•
Highlights - heel hoofdToon alles…
Siham•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtige sfeer, vriendelijke dames, goed geholpen en zeer professioneel.
Behandeling door Menekse•Laserontharen
Samira•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijn geholpen door farzan en amber!
ManicureToon alles…
Layla•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Amber was geweldig. Ik heb een uitgebreid advies gehad en daardoor heb ik mijn keus kunnen maken wat het beste resultaat voor mijn gezicht is en welke producten ik het beste kan gebruiken en het helpt mij heel goed. Ik heb er baat bij.
Dieptereiniging
Sharda•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze weten waarover ze het hebben. Ze leggen het uitgebreid uit waardoor je ook vertrouwen krijgt in hun werk. En ze zijn zeer vriendelijk!