Mesobehandeling is een aanrader.Heb alles heel goed ervaren.
Dus blijf ik zeker klant.
Zowel personeel als CEO vakkundige mensen.
Tot heel gauw.
Mesotherapie
Monique Sharma-Gajadharsing.•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer uitgebreide en professionele pedicure. Enige minpunt vond ik dat de gellak bij 1 teen in de nagelriem is gelopen. Ik zag dit pas bij thuiskomst. Mocht op kosten van de salon terug komen om dit te herstellen dus dat is wel service, hoewel ik liever had dat dit direct goed was.