Wat een mooie schone salon! Prachtige inrichting en een fijne respectvolle sfeer naar de klanten toe.
Pedicure
Ina•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke dames, mooie, hygiene en sfeervolle salon.
Behandeling door Menekse•Laserontharen
Sam•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
The atmosphere and the staff were very welcoming. The services were done nicely, quickly and efficiently
Behandeling door Menekse•Laserontharen
Ina•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Lovely quiet clean venue and easy to reach in a central location in town. So many services are offered here! Was a lovely treat to see what else is on the list of services. Looking forward to returning.
Pedicure
audra•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Professionele, zeer hygiënische salon, waar vakkundige mensen werken. Zeer tevreden over het resultaat.