Onlangs een 2e gezichtsbehandeling gehad. De salon heeft een prettige sfeer. Deskundig en vriendelijk personeel. Tijdens de behandeling wordt er steeds gevraagd hoe de behandeling verloopt. De behandelingen wordt goed uitgevoerd de ruimten zijn schoon wat niet onbelangrijk is!
Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Around my eyebrow was hurt with cuts that hurt quite a lot afterwards.
Behandeling door Selda•Gezicht threaden
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie salon
Word goed en snel geknipt
Styling door Selda•Vrouwen knippen
Vallery•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel mooie salon met ongelooflijk veel mogelijkheden. De wenkbrauwenbehandeling was een beetje pijnlijk, maar het resultaat is heel goed. De verf veroorzaakte de eerste twee dagen wat jeuk.