Ik kom helemaal uit Breda elke keer weer met veel plezier terug. Mijn Biab behandeling gaat heel lang mee en eindelijk heb ik mooie gezonde lange nagels, zulke mooie nagels heb ik nog nooit gehad. Bedankt Asya!
Nagelversteviging
Bedriye•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goed!!😘
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Judith•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Een jonge dame die heel zorgvuldig tewerk gaat en engelengeduld heeft. Mijn nagels zien er top uit een blijft zitten tot de volgende afspraak. Heel erg blij mee.
Nagelversteviging
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Selda is attent, vakkundig, lief, vriendelijk en probeert het je naar de zin te maken.