I recommend this salon . I will come again for sure 😍😍😍
Pedicure
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtige zaak. Altijd goeie service. Lieve vrouw
Behandeling door Menekse•Laserontharen
Marion•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Maneske is zeer professioneel. Het is gewoon in één woord top. Zeker een aanrader voor een ieder die een behandeling wilt doen bij Sweetlaserclinic 👌👌👌
Behandeling door Menekse•Laserontharen
Emely•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb genoten van mijn pedi, Romy je was geweldig meid.
Pedicure
Semra•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb vandaag mijn haren laten knippen door Selda en ik ben zeer tevreden! Ze is perfectionistisch, klantvriendelijk en luistert naar jouw wensen. Kortom: the best!