Erg tevreden over het laseren, je krijgt goed advies. De behandeling vindt plaats in een schoon en hygiënische omgeving.
Behandeling door Menekse•Laserontharen
Mina•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastisch was het,aardige dames,zeer kundig, heerlijke koffie,verstaan hun vak!!!!!!heeeel schoon en hygienisch.🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Pedicure
Wilma•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel mooie nagels aan overgehouden.
Heb nog wel wat op- en aanmerkingen op de wachttijden voor alles, maar in de basis netjes behandeld, fijne behandeling gehad, salon was erg schoon en netjes, personeel erg vriendelijk.
Gellak pedicure
Kelly•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was heerlijk, bedankt Romy. Ik kom gauw weer terug!😍