Celine was geweldig en zoals altijd is T-tand de beste! Ben al jaren klant!
Pedicure
Matea•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Thank you so much team and in special Tima for your great work and you are a special most good vibe person. And of course Tamara!
Behandeling door Tima•Gellak manicure
Maaike•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ipv een polygel nu gekozen voor biab omdat mijn nagels goed gegroeid waren door de polygel nagels. En wat is het mooi geworden! Mega blij mee. En weer geholpen door de leukste Safira. Altijd gezellig en weet precies wat ik wil!
Manicure
Eline•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Great as always
Behandeling door Sana•Pedicure
Sophie•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
T-tans altijd zo superfijn en heel goed! Echt professionele vrouwen die hier werken. En als het een keertje iets minder is, wordt het ook waanzinnig opgelost door Tamara!