Ik was na een steeds slechter wordende ervaring bij een andere salon op zoek naar een nieuwe plek. Tima was fantastisch. Niet alleen de behandeling maar ook haar persoonlijkheid.
Ik heb mij nieuwe salon gevonden!!!!
Behandeling door Tima•Pedicure
Merel•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super mooie spray tan. Ziet er heel natuurlijk uit!
Behandeling door Tamara•Spray tan
Sharon•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
I felt like my nail technician did not have great experience doing nails - it wasn't a great manicure and the results were messy. I did like the salon though, and I'd be willing to try once more with a different manicurist
Behandeling door Mandy•Gellak manicure
Anonymous•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Tamara is altijd lief en levert goed werk.
Altijd blij met mijn teint. Dankjewel 🌟
Behandeling door Tamara•Spray tan
Michelle•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke, zeer vakkundige en prettige behandeling en prachtige nagels.