It was great as usual, she is very friendly and takes good care of customers.
Behandeling door Tahani•Gezicht threaden
Akanksha•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
It was a great experience, Tahani was very nice and friendly and the haircut was great!
Styling door Tahani•Vrouwen knippen
Olga•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
I am not going back. Due to the excessive use of the nail polish remover machine, my nails got damaged.
Manicure
Gabriela•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel erg nauwkeurige en goede kleur aangebracht. Vriendelijke en serviceminded. Einige nadeel is dat communicatie soms wat moeilijk gaan door dat wij spreken verschillende taalen.