Very kind and friendly, I will go again. My nails are shining
Manicure
Anastasia•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon! Ik kom hier zeker terug, ook voor mijn wenkbrauwen. Bedankt Tahani salon 😊
Gellak manicure
Anisa•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn nieuwe vaste kapper! Mijn haar is mooi in lagen geknipt, precies zoals ik het wou. Ontzettend aardig personeel en zeer deskundig. Ook mn wenkbrauwen waren on point 👌 Aanrader dat zeker!
Behandeling door Tahani•
Vrouwen knippenToon alles…
Claire•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk en secuur gedaan, mooie gellak!
Behandeling door Tahani•Gellak manicure
Mijke•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
As always, I got my haircut from Tahani. I showed her the photo of the style I like and she knew what to do right away.