Er was een kleine hond in de salon die op me sprong en blafte, wat ik erg onprettig vond. Een salon zou klanten hierover moeten waarschuwen of het dier veilig moeten houden. De wenkbrauwwax was niet grondig en ik kreeg geen spiegel om te controleren, waardoor ik thuis nog veel haartjes zag. De service kan beter, dus ik kom helaas niet terug.
Behandeling door Johanna•Wenkbrauwen harsen
Anoniem•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zoals steeds weer een fijne ervaring en erg goed resultaat.
Rita •ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd goed en gezellig
Sharyle•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn zoon is altijd weer super tevreden over zijn permanent krullen. Hij is vaste klant!