Snel, pijnloos en super goed begeleid door het process.
Aleksandra•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Vakkundig en vriendelijk personeel
Gonnie•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
De behandeling ging wederom goed! Ik heb van Aimeé heel eerlijk en behulpzaam advies ontvangen wat betreft mijn piercing :-) Achteraf was ik alleen helaas toch wat ontevreden over de placement, maar dat ligt aan mij. Hartstikke bedankt nogmaals! ☆
Sara•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Wederom super geholpen! Schone shop, enorm vakbekwame artiesten top!!
Mathieu•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Het was een onwijs fijne ervaring. Ik had aangegeven helaas geen Engels te kunnen maar werd goed gehopen on het juiste ontwerp te maken met iemand er bij die nederlands sprak de gene die hem gezet heeft sprak alleen Engels. Maar dat ging onwijs goed en prettig.
Met zo veel passie en liefde is de tattoo gezet. Ik ben er onwijs blij mee. Ik hoop dat die netjes en goed hersteld.
Als ik ooit weer een tattoo wil ga ik zeker terug.
Er zijn fotos en filmpjes gemaakt weet nog niet of die online terecht gaan komen maar lijkt me wel erg leuk