Ik kon snel terecht en ben goed geholpen.
De tattoo is ook netjes en vakkundig gezet.
Zeer tevreden met deze srtiesten
Erwin•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik vond het een hele fijne service en je word er echt goed behandeld ik heb zelf een neuspiercing laten zetten ik ben zelf eigenlijk geen van naalden en dat heb ik zelf ook wel gemerkt iedere pijn grens is anders maar veder 5 sterren waard om hier je piercing te laten zetten dan weet je dat je echt met een goed hart na huis ga
Alain dyon•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke en kundige mensen in de zaak. Tattoo artiest nam alle tijd en zorg. Erg blij met het resultaat
Sander•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
De meid die me heeft gepiercet was super relaxed, legt alles duidelijk uit en doet het heel netjes erg tevreden!