Heerlijke BabySpa! Je komt als ouder zelf ook tot rust.
Chaimae•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was super, hele fijne ervaring. De kleine heeft ontzettend genoten. Fijne stille omgeving, een woonkamer gevoel. Echt top!
Anouk•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Superfijne begeleiding gehad. De dame die ons vandaag geholpen heeft heeft een hele fijne benadering en liet ons en onze dochter echt op ons gemak voelen
Erg schoon en aangenaam. Dochter heeft genoten en we raden dit zeker aan bij vrienden
Leya noor•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Een warm welkom, fijne massage met goede uitleg, persoonsgericht, heel vriendelijk, ontspannen!
Janine•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne ontspannen sfeer. Mijn baby heeft een geweldige dag gehad! Alles is goed geregeld. Schone ruimte en Lisa is erg vriendelijk!