Wat vond ons zoontje het een heerlijke middag! Zo leuk om hem te zien genieten en relaxen!
Florentine•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Onze zoon 4 maanden heeft erg genoten van zijn float sessie, heel fijn ontvangst door een hele vriendelijke vrouw, hele nette en schone plek. Wij komen zeker nog een keer!
Anouk•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Mooie baby club salon. Netjes verzorgd. Onze kleine vent vond het heerlijk.
Tobias•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Het wat een ontzettend ontspannen ervaring, zowel voor de baby als voor ons. De begeleiding was heel prettig en zeker een aanrader voor anderen!
Josse•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Mooie plek, hele fijne ontvangst en aardige mensen, leerzame babymassage!