Fijne manicure en pedicure gehad. Gezellige en schone salon!
Anoniem•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
prima
Anneke•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Top
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Super goed en gaat zeker terug!
Danny•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontvangst was prettig, fijn personeel. Helaas door mijn pedicure meerdere wondjes op mijn tenen waar ik veel last van heb, dat lijkt me niet horen en daarom zal ik niet snel nogmaals gaan hier.