Dit is mijn favourite behandeling ! Fijn personeel!
Sharon•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
professioneel geholpen en blij met het resultaat!
Anoniem•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vind House 4 Beauty een fijne salon om naartoe te gaan. De medewerkers zijn erg vriendelijk en professioneel. Ik ga altijd met een fijn gevoel weer weg.
Ilayda•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Super !
Danny•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer aardig en vriendelijke schoonheidsspecialiste die uiterst secuur werkt.