Heel goed geknipt en bijzonder vriendelijk geholpen!
Sidney•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Hartelijke ontvangst en aardige meedenkende mevrouw. Ik kom zeker terug!
Anneloes•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg vriendelijk personeel, ontspannen sfeer
Anoniem•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Was een zeer gastvrije ontvangst
Wilde buiten reservering om alsnog manicure naast pedicure. Aangezien het erg stil was geen probleem
Vriendelijk personeel en zeer attent
Kom zeker terug
Ingrid•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn nagels zien er weer verzorgd uit! Vond super fijn dat ik de volgende dag terecht kon! Vriendelijk personeel. Kom zeker terug voor mijn andere behandelingen