Excellent attention to details and a wide wide range of colours. Will definitely go back.
Behandeling door Romy•Gellak manicure
Andreea•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Quirky little venue (although read the instructions it is hidden away down stairs in a boutique!) great service and I am so happy with my shellac nails. Will definitely return!
Behandeling door Romy•Gellak manicure
Hannah•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden! Altijd tevreden na het waxen van mijn wenkbrauwen. Het is altijd even een reis voor mij maar het is het helemaal waard!!