Behandeling door Romy•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Sinds 2016 ga ik maandelijks langs bij Romy en Demi. Vertrouw het liefst deze dames mijn wenkies toe! 🙏🏻🙌🏻💯
Behandeling door Romy•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Rinke•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Heb mijn vriendin een manicure en pedicure cadeau gedaan voor haar aanstaande bruiloft. Ze was helemaal blij met het resultaat en het feit dat ze tijd voor je nemen en hun werk erg mooi en nauwkeurig uitvoeren.
Behandeling door Romy•
PedicureToon alles…
Dominique•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Demi did a great job on my eyebrows - they look so much better! Love my nails, too. Would definitely recommend!