Very happy with my gel nails and have already booked in my sessions for the upcoming months😊
Behandeling door Romy•Gellak manicure
Vilde•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuk personeel!
Behandeling door Romy•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Michelle•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
super mooi kleurtje weer voor de zomer en altijd heel precies en netjes!
Behandeling door Romy•
Wenkbrauwen harsenToon alles…
Julie•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd heel goed!!
Behandeling door Romy•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anoniem•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Manicure en pedicure laten doen voor mijn vakantie. De Beauty Bar is een van de betere en gezelligere salons die ik ken. Leuke locatie in de stad en gevestigd in een kleding boutique. Mijn nagels ook dit keer weer strak in de lak, mooi verzorgde nagelriemen, hele mooie kleur. Grazie !