The only place I get my nails done in Amsterdam! Super happy with the results every single time :)
Behandeling door Romy•Gellak manicure
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd tevreden over Romy en haar deskundigheid. Zij weet altijd goed welke kleur past of niet past, en heeft altijd goed in de gaten, welke kleur een klant al heeft gehad.
Kortom, een aanrader!
Behandeling door Romy•Gellak manicure
Celine Da Silva•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd zien mijn nagels er perfect gelakt uit!! Romy complimenten!