The Beauty Bar - Amsterdam Reviews

Tweede Tuindwarsstraat 7HS, Amsterdam

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

5,0
2518 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
My experience with the beauty bar has always been amazing! Will be coming back.
Eerste keer dat ik mijn wenkbrauwen liet verven en Romy deed dat perfect! Ze liet me eerst even wennen aan de lichtst mogelijk optie en heeft er daarna nog een extra laag op gedaan. Het resultaat is heel natuurlijk en ik ben heel tevreden met hoe het gedaan is.
Perfection every time.
Great value for money. So many colours to choose from. Perfect manicure. Will definitely be back again!
Super leuke spot! Blij met de pedicure. Het was er alleen best wel koud.