My experience with the beauty bar has always been amazing! Will be coming back.
Behandeling door Romy•
ManicureToon alles…
Elena•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste keer dat ik mijn wenkbrauwen liet verven en Romy deed dat perfect! Ze liet me eerst even wennen aan de lichtst mogelijk optie en heeft er daarna nog een extra laag op gedaan. Het resultaat is heel natuurlijk en ik ben heel tevreden met hoe het gedaan is.
Behandeling door Romy•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Marieke•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfection every time.
Behandeling door Romy•Gellak pedicure
Nekeia•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Great value for money. So many colours to choose from. Perfect manicure. Will definitely be back again!
Behandeling door Romy•Gellak manicure
Beth•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Super leuke spot! Blij met de pedicure. Het was er alleen best wel koud.