Waxing quality was very good - I was expecting and looking for shape styling/definition. This is only waxing, no trimming or shape refinement is performed.
Behandeling door Romy•Wenkbrauwen harsen
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd perfecte behandelingen. Ik vertrouw niemand anders met mijn wenkbrauwen!
Behandeling door Romy•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Liz van der Gracht•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Er is geen betere plek om je nagels en wenkbrauwen te laten doen dan bij deze zusjes!
Behandeling door Romy•
Gellak pedicureToon alles…
Nadine•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Moi moi moi
Behandeling door Romy•Gellak manicure
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goed! Ik durf m'n wenkbrauwen nergens anders meer te laten doen.