Superfijne salon, Romy is top en nagels zien er fantastisch uit! Aanrader!!
Behandeling door Romy•Gellak manicure
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Romy is gewoon de beste!!!
Behandeling door Romy•Gellak manicure
Emilie•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
I’m their biggest fan!
Behandeling door Romy•
ManicureToon alles…
Jitske•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd is Romy zeer professioneel en klantvriendelijk. Zij werkt heel nauwkeurig en ik vertrouw haar volledig wbt keuze van nagellak en ben altijd erg tevreden.