Altijd tevreden en blij als ik hier mijn wenkbrauwen heb gedaan!
Behandeling door Romy•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Philine Godron•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Great manicure!
Behandeling door Romy•Manicure
Andreea•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect altijd !
Behandeling door Romy•Manicure
Juliska•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
De mooiste nagels. Die waanzinnig blijven zitten. Zeer professioneel. En hele leuke locatie 🙏🏻
Behandeling door Romy•Gellak manicure
Valerie van der Meer•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
The location is very strategic. You could have more customer with larger room and a bed so customer that require eyebrow waxing can laydown and more relax. Romy is a very friendly person and realy care for her customers. She is very detail! L.O.V.E it!!