Een mooie salon, professioneel, vriendelijk personeel en ik ben altijd tevreden weg gegaan.
Zeker de moeite waard om je wenkbrauwen hier te shapen!
Behandeling door Romy•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Philine •meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
As usual, Romy did an outstanding job on my eyebrows. I also had my nails painted and they look absolutely beautiful. I love the quality as well as the color! Romy also gave me good information about how to remove the polish if I decide to do that myself.
Behandeling door Romy•
Wimpers en/of wenkbrauwen vervenToon alles…
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Sommige adresjes wil je liever niet delen.....
Behandeling door Romy•Manicure
Frederique•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
geweldig!
Behandeling door Romy•
PedicureToon alles…
laura•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
As usual, my treatment for eyebrow shaping and coloring turned out very good!
Behandeling door Romy•Wimpers en/of wenkbrauwen verven