Behandeling door Romy•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Katia•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Really nice manicure & a fabulous brow shaping/ tinting! Super happy with the friendly service and I’ll return in the future.
Behandeling door Romy•
ManicureToon alles…
Taylor•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect as always! Both ladies are super nice, and skilled. Precise work, shellac last for ever. Coming back over and over again:-)
Behandeling door Romy•Gellak manicure
Barbora•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer prettig geholpen!
Behandeling door Romy•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Naomi Karsten•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne sfeer, gezellig en Romy is super relaxed. De gel lak is heel mooi en netjes opgebracht. Helemaal happy! Ik heb m’n nieuwe nagellak-plekje gevonden!