Very good service, and great brow shape and lash and brow tint! Will return!
Behandeling door Romy•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Sue•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd super netjes en snel
Behandeling door Romy•
PedicureToon alles…
Anoniem•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Romy is de beste met wenkbrauwen! Ik voel me altijd super als ik bij haar ben geweest, het is altijd gezellig en ik krijg altijd complimenten over mijn wenkbrauwen als ik daarna even de stad in ga. Ik zal altijd terug komen voor mijn Wenkbrauwen en nagels! The beauty bar is altijd een aanrader!
Behandeling door Romy•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Romy Nicholson•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Super
Behandeling door Romy•Gellak manicure
Iris Bakker•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Met een vriendin de express manicure gedaan en het was top! Erg gezellig, heerlijke manicure en allemaal precies op tijd.