Weer helemaal goed & netjes & relaxed. Had mazzel dat er net een bestelling binnenkwam met nieuwe Vinylux kleuren, en ik ben heel blij met m'n denimblauwe nagels :-)
Liesbeth•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb nog nooit een manicure gehad, dus ik heb niet écht een referentiekader, maar ik vond de behandeling bij The Beauty Bar super!
Ik ben helemaal verliefd op m'n Shellac nagels, ook een first. Ik had aanvankelijk een normale nageltreatment besteld, maar toen mij werd uitgelegd wat het verschil was tussen Shellac en normale nagellak, was ik al snel om. Ze zien er super uit, en ik kom 100% zeker terug om het volgende kleurtje uit te kiezen.
Lisa•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Best place in town to get your eyebrows done!!
Lynette•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Always very satisfied with Romy's perfect work!:)will be back of course!