altijd fijn hier en nagels zien er TOP uit HAPPY CUSTOMER
Shan•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
My nails are great and Demi was super nice. Highly recommend!
Ivana•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt een geweldige plek wel een beetje moeilijk te vinden ik kom zeker terug!
Thiskha•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Third time at The beauty bar and again very happy !:)) this time Demi assisted me and she is just as great and precise as her sister Romy:) great work girls! Keep it up and see you soon again.