Was vandaag voor het eerst bij bij The beauty Bar om mijn wenkbrauwen te laten doen. Ben super blij met het resultaat! Romy is een topper!! Ga hier zeker de volgende keer weer heen!
Maudy•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Absolutely loved the "feel @ home" vibe - my friend and I went together and absolutely adored it. Great place for a chilled relaxed service with a smile and a laugh :) Looking forward to my next appointment back there!
Elena•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Romy heeft me weer super goed geholpen. Mijn wenkbrauwen zijn weer helemaal on fleek ;-).
Roxanne•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Romy is waanzinnig! Mooiste wenkbrauwen altijd super blij
ELine•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Aaaaamazing!!! Romy is ZO goed!!! Vast adres voor handen, voeten, wimpers en wenkbrauwen!