Heel professioneel geholpen , heb er echt van genoten met een heerlijk ontspannen muziekje op de achtergrond.
Bedankt !
L.P.•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Lieve mevrouw die me goed geholpen heeft.
R.W.•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling en een goeie sfeer, altijd fijn hier en altijd gezellig. En niet onbelangrijk, goed resultaat.
M.D.•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede intakegesprek gehad..
Kreeg geen onnodige informatie. En alles was duidelijk en vriendelijk uitgelegd
E.A.•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Linda neemt de tijd voor je! Je voelt je prettig en op je gemak bij haar.je komt wat moe binnen en na zo'n heerlijke behandeling met massage ga je weer fit de deur uit. Linda je bent een topper